Začátky - co jsme tvořili jako první
Úplně nová firma, úplně nový eshop a karetní hra.
Tak přesně to jsme udělali. A konečně vám, zákazníkům které ještě ani neznáme, můžeme představit naší hru Psí Duely, na které jsme pracovali přes půl roku. Lehké to nebylo, jelikož ani jeden z nás nemá s vydáváním ani výrobou her žádné zkušenosti. Prošli jsme si úplně vším, od vymýšlení celkového průběhu hry, počtu kartiček, výběru psů, které nafotíme, až po vytvoření eshopu a první prototypy her. Ale tento článek není od toho, abychom si stěžovali, jak těžké a zdlouhavé to bylo, ale od toho, abychom vám ukázali trochu ze zákulisí firmy Najsuuu a hry Psí Duely.
Náš vznik a smysl si můžete přečíst na našich webových stránkách. Detailní informace Vám ale napíšu sem. Začnu volbou ilustrací - poté, co jsme vymysleli základní mechaniku hry, kdy k psům přidáme schopnosti, jsme začali tvořit (jelikož já ani Martin neumíme kreslit, umíme řekněme amatérsky ve Photoshopu, já něco málo udělal i ve Flashi) ikonky pomocí umělé inteligence. Nechali jsme AI generátor obrázků navrhnout ikonky, které jsem dále po odsouhlasení upravil ve Photoshopu a Martin k nim dodal pozadí a text. Vzhledem k tomu, že to mělo být jen dárek vyrobený v max. 10 kusech, tak jsme se tím nechtěli tolik zdržovat, ale stejně to trvalo mnoho pozdních večerů, než se nám ikonky zalíbily. Ikonka z DALL-E AI vypadala třeba takhle:
Nezměněná ikonka z AI
Hotová prototypová nekomerční kartička s ikonkou
Původně jsme použili jako podklad i na rubové straně texturu dřeva, protože se nám to tematicky hodilo ke slovu Duel - zkrátka dřevěný stůl jak z nějaké Westernovky. Nakonec jsme rozdělili ikonky pomocí barev, zelená = buff, červená = debuff. Výběr psích schopností jako takových zabral také dost času, protože jsme chtěli, aby byly vtipné, nenásilné a zároveň originální. A věříme, že se nám to povedlo. Jako další jsme se vrhli na výběr psích plemen, ale o tom se dozvíte v dalším článku :).
Za tým Najsuuu
Tomáš Lukáč